Hemma!

Har inte bloggat sedan jag kom hem från kollot! I lördags så städade vi hela stället och åkte tillbaka till Stockholm. Försöka få tag på Nicklas som hade mina nycklar, utan mobil (för den hade jag glömt hemma), det var kul.. På kvällen bjöd cheferna alla på middag på japansk restaurang och det var ett trevligt avslut. Har haft det hur bra som helst :)
 
Eftersom det är en sekretess-gård så kan jag inte visa mycket foton, men här är ett par som visar ungefär hur jag haft :)
("Gör en namnskylt till dörren", sa dom. "Okej", sa jag)
(När man inte har varken internet eller Gameboy med sig blir det mycket ritande och örhängen gjorda..)
Nu är jag på plats med katterna på landet, efter att ha hjälpt Daniel flytta till sin nya lägenhet! Hänger här ett par dagar (klipper hela gräsmattan för tredje gången den här sommaren) och åker sedan in för att hjälpa syrran flytta på lördag också :P Skolan börjar om bara tre veckor, panik!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad SWEET!
Nästan alla bilderna ser otroliga härliga ut. Gillar mest picnicken med GOW boken ;) (sååå du)

2015-08-14 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback