Gears of War: Ultimate Edition Tournament

 Det var sjukt kul på Inferno Online igår och turneringen i nyaste Gears of War-spelet (egentligen en re-make på första spelet). Jag och Nicklas träffade Daniel, som anordnade det, och övade en del innan start. 
Första matchen vann vi, andra matchen förlorade vi, tredje matchen vann vi och sista matchen förlorade vi. Så vi åkte ut i semifinalen, för att summera. Nöjda ändå, paret vi åkte ut mot var duktiga, de som vann finalen är på elitnivå. Både jag och Nicklas kände dock såklart att vi kunde spelat bättre (särskilt jag).
Lancer Queen (min gamertag på xbox) ^^
 
Spelet måste såklart införskaffas, så idag drog jag ut och köpte en Xbox One, den versionen med tillhörande spel. Nu står det som bäst och laddas ner, ikväll kör vi!! :P

Kommentarer
Postat av: Linda Fluff

SHIIIIT VAD KUL Fanny <3
Grattis till ägandeskap av en One =D Bra bundling du fick.
Synd att ni åkte ut! :(

Schyssta stolar ni satt och spelade på, såg fett nice ut *avis*

Snygg du är i håret!

<3 MISS YOU!!!!

2015-08-28 @ 22:54:40
Postat av: Fanny

Tack tack tack Linda! Saknar dig också <3 (och jag vet, stolarna var så sköna att jag typ dog varje gång jag sjönk ner i en. Ska ha en sån i mitt nya ställe sen!!)

2015-08-30 @ 21:15:24
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback