Glad påsk!

Önskar glad påsk med en hemsida istället för femte och sista delen på min sagoserie (eftersom jag fortfarande inte orkat rita om den efter att det spilldes vätska på den färdiga och således förstörde den innan jag hann scanna den förra året :S)
Är ute på landsstället och äter alla möjliga goda påskrätter efter den andra. Idag har jag dock spenderat mest hela dagen sittande på mitt rum och skrattat åt sidan http://catsareassholes.tumblr.com
Det är bilder, gifar, videos, quotes, serier och texter om katter (och alla här vet hur mycket jag gillar katter). Fett. kul.
Glad påsk (and you're welcome)!

Kommentarer
Postat av: anna

: D Glad påsk tbx!
Med vänlig hälsning
anna

2015-04-06 @ 03:27:26
Postat av: Nicklas

Haha, kattserier är så jäkla roliga!

2015-04-06 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback