Födelsedagsserie till Alex

Igår var vi på Götgatan och hade överraskningsfest för Alex, som fyllde 30 i tisdags. Jättefin (och god) tårta, presenter, sång, vodka redbull (ja, ganska yr idag..), bästa vännerna. Trevlig afton!
 
Här är iaf serien jag gjorde till Alex (skämtet är att hon har kommit sist de senaste två åren i vår tv-spelsturnering, men det här året ska hon "verkligen öva")
(Lite kul att jag slog upp en lagom hård svordom på rumänska, men sen visar det sig att jag tog en vääldigt grov ^^) 

Kommentarer
Postat av: anna

alltså www.wow.se!!
wow, tycker du ritar, skriver, tecknar o berättar så bra! hade jag drivit en tidning som företag, istället för 4 helt andra företag, hade jag lätt velat ha dina serier i denna! kram anna

2015-04-30 @ 04:14:30
Postat av: Linda

Undrar hur Fannicklas cup kommer se ut i framtiden...?

2015-05-01 @ 20:14:33
Postat av: Fanny

Aaaw, tack Anna, du är bara finast!! <3 Och Fannicklas Cup kommer fortsätta att se ut som det alltid gjort, men är flyttat till hösten nu, och Nicklas ska ju inte vara med längre (för att ge någon annan en chans ;P)

2015-05-03 @ 13:44:46
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: anna

: ) kram

2015-05-03 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback