Veckan som varit

Hänt litegrann i veckan ändå. Igår var vi på inflyttningsfest hos Anders och Kajsa. Tidigare på dagen spelade vi "Spånga Badminton Couple Cup", med Jonas/Sophie, Jenny/Tommy & Alex/Daniel. I torsdags åkte vi på den allra sista jazzkryssningen med min pappas band.
Första matchen spelade vi mot Dalex och vann med 2-1, sedan fick vi möta vinnarna i andra matchen, Jophie. Den vann vi också med 2-1. Sedan blev det final, mot Dalex igen. Vi vann första set, förlorade andra, låg under med 20-12 i tredje (man kör till 21!). Vi tog 9 raka poäng och fick 21-20, men förlorade till slut med 21-23! De kom på första plats, vi på andra och Jophie på tredje plats!
Det var väldigt jämnt mellan alla par, och superkul var det också! En öl och lite käk efter turneringen gjorde det ännu bättre ;P
Vidare har vi skaffat en pong, SM är ju 4:e oktober, och Nicklas som kommit tvåa två år i rad vill ju gärna få revansch! Vi övar och övar här hemma (hittills har jag inte vunnit en enda gång..)
Upptagna varenda helg i hela oktober, plus lite grejer på vardagar (bjuder hela min klass på filmkväll hemma hos mig på torsdag, gulp), plus skolan!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken härlig vecka :)

2014-09-28 @ 19:24:21
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Linda

Buhu, jag vill också vara med på filmkväll <3

Sååå glad (och avis) på att det händer så mycket i era liv Fanny & Nicklas <3

2014-09-28 @ 19:25:15
Postat av: Carlsson

Vad jag vet har i princip ingen tidigare mästare tränat inför SM, all framgång har kommit ur dagsform! :-O Men någon gång ska väl vara den första när övning ger färdighet.

2014-09-29 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback