Nicklas tatuering!!!

Nu börjar Nicklas tatuering han gjorde förra fredagen läka och se bra ut! De två små kedjorna kommer från spelet Bioshock (hans favoritspel) och kan även symbolisera cyklingen! Han är väldigt nöjd.
Själv jobbar jag på i skolan, ni kanske märker att det inte blir mycket bloggat... Jag ska bara få ordning på allt, läsa in mig lite, komma ikapp, så får vi se om jag har lite tid att rita sen. Idag hade jag en 2-timmars föreläsning med info jag redan hört tre gånger, då passade jag på att rita bilder från min första skolvecka! :) Läggs upp imorrn dock, ska direkt ut igen (Felicias andra 30-årsfest ikväll!)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

snyggt

2014-09-11 @ 18:26:56
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Linda

Snyggt Nicklas

2014-09-12 @ 02:37:29
Postat av: Carlsson

Hm, favoritspel.. det skulle innebära att jag borde tatuera in en mekanisk mulåsna. Mjae, får tänka på det.

2014-09-12 @ 10:14:50
Postat av: Fellie

Och BONDAGE!!!! ;)

2014-09-17 @ 03:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback