Måste köpa en väckarklocka!

När jag var på Sjätte Tunnan för två veckor sedan försvann min mobil, den åkte ur jackan tror jag, och de har inte svarat på mitt mail som frågar om de har hittat den (är ganska säker på att den gick i bitar, då det inte gick att ringa till den samma kväll).
 
Detta betyder att jag inte har någon mobil. Det jobbiga är förstås att det är svårt att vara ute på stan och vara spontan och möta upp Nicklas någonstans, man måste bestämma allt väldigt minutiöst och sedan hålla sig till det. Jag är typ rätt nöjd dock, att inte ha en mobil överhuvudtaget. Det värsta för mig är snarare att jag inte har någon väckarklocka! (eller, ännu värre är att jag har förlorat all min musik, buhu!) Nicklas har kommit hem från jobbet och väckt mig vid 13.30 en gång, det går inte för sig nu när jag har börjat med skolan! Så imorrn är det bara att införskaffa en! Här är lite roliga klockor jag har hittat, någon av dessa kommer det bli:
Tetris-klocka
Pacman-klocka
Lite osäker på hur den fungerar, men jag tror att man måste fånga något för att den ska bli tyst
Space Invader-klocka
Dynamit-klocka
Batman-retro-klocka
Lite arkadmaskin-klocka (som man kan spela på!)
Batman-klocka
Star Wars-klocka
Skjut med pistolen i bulls eye innan alarmet stängs av
Lego-klocka
 
Vilken ska jag köpa?

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hehe roliga saker :P

2014-09-06 @ 07:51:28
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Nicklas

R2-D2!

2014-09-06 @ 09:10:06
Postat av: En beundrande

Hej! Jag tycker du ska köpa en mora klocka bra kvalite plus att andra hands värdet också ökar sen om man sparar den mycket länge ! Men den ringer kanske bara varje timme så då måste du gå opp till exemple klockan sju PRICK eller klockan nio PRICK annars funkar det ju inte haha!

2014-09-07 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback