Fröken Frauke Presenterar: 1001 Nights

Det var såklart fantastiskt i lördags när vi gick till Nalen och på syrrans burlesqueklubb med temat Tusen och en Natt. Vi hade inte klätt oss till temat, men uppklädd var man!
Har varit en speciell helg då vi haft tre av de internationella artisterna boende i vår lägenhet, så vi har sovit hos päronen på Fridhemsplan. Sir Willie från Finland sov ett par nätter extra, han drar hem imorgon bitti, då får jag springa omkring naken i lägenheten igen. (Eller, det gör jag inte, men jag skulle kunna göra det om jag ville!)
 
Det har varit trevligt iaf, vi har käkat middag ett par gånger tillsammans, spelat ett av mina hemgjorda brädspel och sett på film. Han har blivit kär i kattungen Falcon (lagt upp åtminsone 5 bilder på sin Fejsbok med bilder på dem tillsammans) jag vill lite kontrollera hans väskor innan han åker så att han inte tar honom med sig ;)
 
Jag har min första föreläsning med skolan på torsdag, så nu spenderas de här dagarna till att göra klart alla slags förberedelser för Fannicklas Cup, Felicias 30-årsfest, och helst för bröllopet också, så kan jag bara fokusera på skolan sen! Rita, ja, det jag helst vill göra, det får vi se när det hinns med... :S

Kommentarer
Postat av: Fellie

Lovely!!! Kul att ni kom! <3

2014-09-01 @ 15:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback