Dagen efter Fannicklas Cup

Här är Johans bild från gårdagens Fannicklas Cup, jag kommer göra ett reportage när jag hinner sen. Safe to say att det var jäävligt lyckat och otroligt kul!
Tycker det är kul att vi hittade vår feta (dyra) 20-bitars tårta med min bild på i kylen imorse! Det var så mycket som hände så den liksom glömdes bort! Linda och Mattias , som sov över, de fick äta en jävla massa tårta idag, haha!
Nu har jag the headache from hell, woopi. Känns skönt att det är "över"dock, har varit mycket planerande och uppladdning. Nu ska jag fokusera på engelska, engelska, engelska! (prov om 2 veckor på 570 akademiska, svåra ord, gulp!)

Kommentarer
Postat av: Fellie

Men gud vilken fin tårta och vad SJUKT att ni glömde bort den! Jag menar LOOK AT IT!!

2014-09-23 @ 01:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback