Bilder från helgen

Har varit aningen frånvarande (men ja, tydligen hinner jag ändå gå på fester och dylikt) på grund av min uppsats som jag skickar in as we speak. Har hållit på så jäävla mycket, läst hela internet, men ändå är den inte så bra som jag vet att jag skulle kunna göra... Satsar på godkänt nu under skolan, så det hoppas vi på! Fick reda på idag att mitt feta vocabulary-test gick bra, klart godkänd, puh! :)
Det sociala livet får dock inte påverkas! Vi träffade Adam i onsdags och käkade grekiskt hemma hos oss och spelade en hel del Super Smash Bros. 64, like the good old days. Vi fick officiellt fråga honom om han ville vara toastmaster på vårt bröllop - och han sa ja! 
I fredags var det parmiddag med Johan och Lynn (Joynn? Lyhan?) på restaurang Kristall, Kungsgatan. Vi var inte så imponerade av servicen tyvärr, men desto mer imponerade av sällskapet! Superkul var det, dock var Johan fortfarande sjuk och trött, så vi skildes åt efter maten. Ser dem på lördag igen (vilket är bra, så jag slipper få abstinensbesvär)!
På lördagen mötte vi upp Fabian vid Odenplan och åkte gemensamt till Finnboda för att besöka Anders och Jennys (Jender!) nya lägenhet! Den var sjukt fräsch och festen likaså (den började sofistikerat, men kan ha spårat mot slutet. Konsekvenserna av att ha en för god bål och vara frikostig med drickat!)
Första delen av kvällen spenderades med 8-åriga Rebecca! (where there is a child, there is Fanny) Och så fick jag träffa gamla polare från högstadiet i Trosa! (Anders + styvbror gick i den skolan också och håller tydligen bra kontakt med folk!) Det fanns även trevliga Stockholms-bor på plats (de där Johan och Sophia (eller något sådant) på bilderna ovan är ett par trevliga prickar). 
 
Nu när min uppsats (alldeles strax) är inskickad ska jag belöna mig med lite fruktnappar och päronsoda!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jender - love it!

Meeeen meen meen var är de konstnärliga hårbilderna??

2014-10-20 @ 22:22:31
Postat av: Anonym

PÄRONSODA???
har du blivit så stressad att du missat Ambrosian Coca-Cola?

2014-10-21 @ 00:03:44
Postat av: Linda

Det var ju jag ju, glömde skriva...

2014-10-21 @ 00:04:10
Postat av: Jonas

...och Johan/Lynn är förstås Lohan! Som Lindsay dåra.

2014-10-21 @ 00:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback