Några snygga dörrmattor

Det börjar röra sig med lägenhetsförsäljningen, yay! De som "köpt" vår lägenhet (men inte fick något lån från banken) har nu sålt sin! Fortsättning följer...
 
Då passar man på att finslipar listorna på saker man behöver i hemmet och börjar mäta och kolla upp hemsidor. En liten detalj som behövs till hallen är såklart en snygg dörrmatta! När man scoutat hela Ebay så får jag fram dessa alternativ:
Jag har en favorit, och Nicklas har en (men min favorit är hans andra, så förhoppningsvis blir det den).

Kommentarer
Postat av: Fellie

Ska man våga gissa på att Nicklas favorit är den med cyckeln? ;)
Med din/hans andra är det svårare... Jag gissar på den med paris-vykortet, men det var ju vansinnigt många med katter, så det kanske är en av dem?

2014-05-23 @ 16:13:51
Postat av: Fanny

Du hade rätt på första, och på andra! Min favvo är "Je garde la Maison"-mattan

2014-05-24 @ 02:07:57
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback