Loppis = AWESOME!

Wow, två gånger om året så anordnas det loppmarknad i Skytteholmsparken (precis nedanför vår byggnad). Vi gick såklart dit idag och kollade. Det var awesome! Vi fyndade like crazy. Lite surt att vi inte hade bokat bord eftersom vi nu som bäst försöker bli av med "skrot" på Blocket och Tradera. Filmer, böcker, en gammal jordglob, en LP-spelare, massa glas, ljusstakar, LP:s osv. Hade passat bra...
Jag koncentrerade mig på att köpa billiga brädspel som jag kan måla och göra om till mina spel! Har redan tre spel på G (näär ska jag få tid?!). Pusslet är till oss, sedan var det lite till min Stephen King-samling, några filmer för 5 kr styck, ett cola-glas för 1 kr och lite annat smått och gott.
Sjukt. Nöjd.
Nu är det vidare till Götgatan och Pub Crawl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback