Badminton!

Ja, hur gick det då på det episka mötet mellan Fannicklas och Jophie i söndags? Jovars, inte så bra för oss, men kul var det! Närmare bestämt tror jag att vi vann ett endaste set av hela 9 stycken. (3 matcher först till 21, bäst av 3 set. Därefter hann vi med en match först till 11, också bäst av 3 set). Jag tycker att det var jämnare än det låter dock, vi var ofta uppe i 16-19 poäng och sånt, tog ledningen tidigt i setet (för att sen släppa det på slutet såklart).
Jag och Nicklas hade en hel del kommunikations- och samarbetsproblem. Det väcker minnen från tiden då vi var dubbelpar i pingis, det var inte heller en trevlig upplevelse... Han bara skriker en massa tips som jag inte kan följa, och jag bara får en massa tips som jag inte följer (exempel: Serva längre! Jag tar redan i så hårt jag kan) Men vi ska jobba på det.
 
Vi hoppas dock på revansch nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback