Typiskt Fanny

Argh, varje gång jag är uppe i ett stort projekt blir allting annat lidande. Jag ritar eller gör ingenting annat förrän det är klart. Vilket är retarded. Nu till exempel har jag fått en beställning på ett Harry Potter-brädspel. Kul! Jag har ju gjort ett tidigare så måste bara skriva in alla frågor igen (eftersom dokumentet med alla frågor kommit bort) och typ fixa spelplan och pjäser och grejer. Jag har en månad på mig. Tar jag mig pauser? Nej. Jag gör detta non-stop för att kunna bli färdig med det så fort som möjligt. För att det är kul också! Men irriterande, vill rita en massa saker, men nej, inte förrän spelet är klart. Suck suck.
 
Här är en gammal ritade bild. (som sagt, kanske blir sånt ni får hålla till godo med tills 21/3..)
 

Kommentarer
Postat av: Fabian

Kom ihåg vad vi pratade om för några månader sen angående julkalendern bara. Hoppas du fick väldigt bra betalt för så mycket jobb :)

2014-03-07 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback