Johans födelsedagsgalej

Vi firade Johan i lördags med restaurang och bowling! Jag kom direkt från jobbet så jag missade förfesten dock :(
På bilderna verkar det som om de hade väldigt kul. Sophie och Jonas hade gjort en tårta med bild på Johan, vi gav honom alla en biljardkö, och så fick han sitt porträtt att sätta upp hemma :)
Vi hade bokat bord på restaurangen Printz i Tolv Stockholm (om jag förstått det rätt) kl. 19.45, bowlingen började 21. Nicklas (och de flesta andra) tog en väldigt "rare" burgare och jag tog grillad havsabborre och potatisgratäng till. Yum-mie!
 
Bowlingen skedde på två banor, random vilka som spelade var. Bana 5: Jonas, Henrik, Sophie och Johan. Bana 6: Jag, Nicklas, Lucy och Alex. Jonas och Nicklas vann i sin respektive bana! :) (och Jonas slog Nicklas i poäng)
Jag fick första striken! Två sammanlagt, eller kanske till och med tre (vi glömde skriva ut våra resultat och kollade inte på slutet så mycket, synd)
Efter bowlingen (och lite slöande på O'Learys) drog vi till söder, hälsade på Felicia lite snabbt på "Melt" och hamnade sedan på "Mest". Wow, vad jag är hipp. En enorm päroncider och lite skönt prat avrundade den kvällen perfekt! Jag tror att the birthday boy var nöjd också :)
Filmade lite från bowlingen (tyvärr filmades inte någon av mina strikar :S):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback