Fröken Frauke Presenterar: Wonderland!

Snodde Alex bilder från förfesten hos Sophie och bilder från facebook på själva klubben (ja, vi glömde vår kamera hos Fio..)
Alla drog inte vidare till klubben, men jag och Nicklas såklart. Jag var en version av the Mad Hatter och Nicklas var the Rabbit (hade gjort en stor klocka till honom i karton och allt).
Väl på klubben hade vi så. jäkla. kul. Var där nästan ända till stängning! Kusin Antonia var där också och stannade lika länge, superkul!
Felicia nailade numret som jag sett flera gånger hemma hos mig, yay!
(Johns bilder från klubben såklart)
 
Supernice afton! Vi rundade av med Jonas och Sophie på Donken och pratade om vår afton! Nästa klubb är 7/6!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Yay!!! Ni var så fina, och kul att ni stannade så länge! <3 It was awesome!!!

2014-03-17 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback