Fanny och tyska

Ifall jag inte tyckte att jag hade tillräckligt att göra redan innan (HP-spelet måste göras klart innan fredag, men jobbar alla dagar tills dess + chefen är borta och det är bara en massa nybörjare på jobbet = stressigt) så började min komvuxkurs igår. Eftersom Nacka kommun "glömt bort mig" så ligger jag en vecka efter vad gäller att få min bok och börja plugga för första uppgiften och provet som ska vara klart på söndag. Och just ja, på lördag är det min pappas födelsedagsfest också, som jag och mamma och Felicia pysslar med för fullt. Och så ska jag ha spelkväll hos oss på fredag (som tur är har vi sjukt städat hemma efter diverse lägenhetsvisningar!). Såå pluggningen kommer ske på söndag då, antar jag..
Kursen jag ska läsa fram till 23 maj är iaf Tyska 1. Jag måste få godkänt, eller helst så bra som möjligt, för att kunna komma in på min högskolekurs jag vill till hösten. Denna kurs kändes lättast. Jag är bra på språk, älskar grammatik plus att Sophie kommer hjälpa mig om jag får problem ;)
 
Så det är vad som händer här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback