Quest-for-coolest-appartment #2

För en vecka sedan så sade jag godnatt till Nicklas klockan 23.30 (han måste upp till jobbet nästa morgon) och passade sedan på att tapetsera vår långa vardagsrumsvägg! (5,88 meter lång)
Vi (jag) hade hittat en fin bild över floden i Paris och Eiffeltornet, gjorde den sedan lila (för att det ska passa temat i vardagsrummet) och så beställde vi hem den från nätet. Några dagar innan hade vi redan gjort en tapet tillsammans, så jag visste hur man skulle göra (-ish).
Jag höll på från 23.30 till kl. 04.30 på morgonen! Såg serien 24, hann med ganska många avsnitt :P
Nicklas vaknade till en härlig överraskning och resultatet blev kanon! Inga bubblor, skarvar eller ojämnheter! *superstolt* (kunde skurit bättre vid taket, men det var supersvårt så skit samma)
Vi är sjukt nöjda!
(där ser ni min arbetsplats också, där sitter jag och jobbar hela tiden, men kan titta på tv eller hänga med Nicklas i soffan samtidigt)

Kommentarer
Postat av: Bille

Sätt en list i taket så blir det toppen!

2014-06-24 @ 22:49:47
Postat av: Linda

FY FAN rent ut sgat vad SNYGGT!!!
Och arbetet kan du vara mer än stolt över Fanny. Skitbra jobbat!!!! =D
Bra förslag av Billie också =)

2014-06-24 @ 23:56:40
Postat av: Carlsson

Bra jobbat!

(nu funderar jag på om det finns personer som rentav kan tapetsera i sömnen, men då krävs nog åtskilligt med erfarenhet först, skulle kunna bli en väldig överraskning när man vaknar)

2014-06-25 @ 10:06:00
Postat av: Nicklas

Fanny gjorde ett grymt jobb, jag är sjukt imponerad!

2014-06-25 @ 11:15:58
Postat av: camilla

Imponerande, Fanny!!! Snyggt och vilken RYMD rummet fick.

2014-06-25 @ 18:39:40
Postat av: Fanny

Tack tack <3 *rodnar*

2014-06-26 @ 21:03:54
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback