Norrköping-resa inbokad!

OMG OMG OMG, idag bokade jag en tripp till Norrköping för att se både Harry Potter-utställningen, sova en natt på hotell och så gå på Kolmårdens Djurpark dagen efter! (Det fanns en speciell deal man kunde göra, hittade en reklamaffisch i tunnelbanan)
15 juli (Nicklas är ledig från 4:e juli till 4:e augusti) åker vi! (om du vill hänga på så valde vi inträde till Harry Potter-utställningen kl. 15.00)
Det blir antagligen det enda speciellt vi gör i sommar, utom att hänga i Trosa förstås. Resten av lägenhetspengarna kommer i början av augusti, kanske drar vi på någon sista-minuten grej då. Vi får se hur det blir med min skola i höst också (de har fått in mina betyg nu vet jag, skönt. 11 juli får jag veta!)
Varken jag eller Nicklas har varit på Kolmården på över 15 år, så det ska bli jättekul att dra dit tillsammans. Kan honest to God inte säga vilket av dem jag ser mest fram emot! Jag vet att jag blir mobbad när jag säger det men...
I'M SO EXCITED!!!
Mer information om utställningen: www.harrypottertheexhibition.se/
och Upplev-Norrköping-dealen: www.upplev.norrkoping.se

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh så roligt!

2014-06-26 @ 22:45:13
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se
Postat av: Fellie

Whoohoo! Avis! Och vilka fina harry och ron tckningar <3

2014-06-30 @ 01:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback