Fannys prognos

Nu när fotbolls-VM är igång (och vi bara har kanal 1, 2 & 4), så kan man inte undivika att kolla lite på matcherna.
Hade gårdagens match på i bakgrunden och hörde dagens matcher från sovrummet (där jag ligger med premiärmigränen för denna lägenhet!).
Tänkte lägga upp mina lag innan det kickade (höhö) igång, och nu efter Hollands match mot Spanien blir det lite pinsamt, men såhär trodde jag iaf:
Vinnare: Tyskland
Tvåa: Spanien
Trea: Brasilien
 
Hejar gör jag på
1. Holland
2. Tyskland
3. Frankrike
4. Spanien
 
Skriver detta mer officiellt för att sen verkligen kunna rubba in i folks faces när jag får rätt. (meen nu är jag lite skakad efter att Casillas släppte in hela 5 mål.. :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback