Det otroliga händer!

Idag var dagen då jag började använda min nya symaskin (tack mamma (och pappa) för fin födelsedagspresent!), och har redan sytt upp ett par gardiner! Det tog ca en timme innan jag lyckats trä alla trådar och få igång grejen, men bara typ tre minuter att sy... Oh, well. Och glöm inte allt mätande, klippande, nålande först också!
Resultatet:
Är väldigt stolt över mig själv, men inte stoltare än över att jag från kl. 23.30 och 04.30 förra natten tapetserade en 6 meter lång vägg själv! Typ min greatest achievement.. ever! (Kommer bilder på den sen)
Nu är det fika hos Nicklas mormor som fyller 93 år!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Wow! Du går från klarhet till klarhet! *imponerad*

2014-06-18 @ 23:19:31
Postat av: Linda

FASIKEN vad du är BRA Fanny!
Du kan lätt klappa dig på axeln och äta en extra bit tårta med kall coca-cola till =D

2014-06-19 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback