Bakning + Burlesqueklubb = sant

Puh, jag började kl. 13 på lördagen att baka mina 10 plåtar och 220 muffins till systers burlesqueklubb på Nalen. Med en paus på 45 minuter, då jag käkade mat med mamsen och pappsen (lånade deras kök eftersom Nicklas borrade i vår lägenhet).
Jag kom till klubben 20.45! Herregud! Hade ingen aning om att det skulla ta så lång tid, men jag hann iaf stå och spritsa alla, lägga upp dem på brickor och så lägga något på toppen till kl. 22.05 då de behövdes (delades ut till gästerna som om det vore tårta, det var ju 5-årsjublieum)!
(Fyra brickor under bordet också!)
 
Jag var verkligen inte klädd, och hade andra planer så jag såg bara det fantastiska öppningsnumret, sedan drog jag hem.
Här är buketten med 30 rosor jag lämnade hemligt i hennes loge innan jag drog därifrån.. :P
Hade gärna stannat hela showen men var helt slut från allt springande och stressande. Nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Fellie

ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅHHHHHH vad fint! Loved it! Och det var tydligen suuer uppskattat med tårtorna! Tack! Ss i morgon (önskar jag had varit där nu, så himla vacker dag =( )

2014-06-08 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback