Alleycat #3, 28/6 -14

Igår var Nicklas med i ännu en cykeltävling. Start och målgång utanför Rosenbad, Fredsgatan. Han körde tillsammans med Sophia och de kom på 12:e och 13:e plats. Eftersom han varit sjuk i en vecka så var det inte ett så dåligt resultat! (25 tävlande)
(Nicklas i brun tröja utan hjälm sexa från höger)
 Folk (de första fyra, som köttat utav bara satan) var väldigt trötta efteråt :P
Här kommer Nicklas och Sophia
De första fyra var; Joakim, Batman, BabyDiamond (alla de från Ryska Posten) och fyra kom Morgan från Bring (ettan från förra Alleycaten, då var ingen av de första med)
Efterfest rakt över gatan:
Vi satt och hängde i trappan med Ingrid och Sophia (hon vann en drinkbiljett för att hon kom in som bästa tjej (av 3)). Vi tre tjejer ska anordna en Alleycat tillsammans! It's gonna be amazing (ni som känner mig vet ju hur det blir när jag har hand om saker, ojoj :P). Efter att Ingrid gick för att kolla på Brasilien-Chile-matchen satt vi kvar rätt länge och snackade. Gratis fruktsallad! "Måste fotas" tyckte jag. "Det var konstigt", tyckte Sophia.
Jag har även övertalat Ingrid och Sophia att vi tre ska tävla i nästa alleycat (de två är riktiga bud, jag kan knappt cykla och går vilse överallt i stan, så det är lite orättvist...). Måste skaffa en bra cykel... :/
 
Alla är peppade inför EM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback