Nyårslöften and so on

Vi försökte komma på lite nyårslöften. Förra året sade vi att "Nicklas vill ha ett jobb på Webhallen eller Bring, jag vill slippa migrän (och ha ett nytt coolt jobb jag trivs med)...Vi båda ska dricka vatten oftare, jag vill försöka gå ner lite i vikt". Det mesta har slagit in, både Nicklas och jag har fått nya jobb, kul! Jag har även gått ner i vikt, men ja, vi ska dricka mer vatten istället för cola (typ till maten)
 
I år så vill vi bara att renoveringen av lägenheten ska gå bra, och att vi har råd att betala tillbaka lånet vi måste ta på grund av renoveringen plus att vi måste lägga undan pengar till bröllopet varje månad.. Vidare måste jag klara min distanskurs på komvux jag ska läsa i vår för att komma in på högskolan i höst. Jag har också 8 månader på mig att få mina serier publicerade, jag kommer nog inte kunna göra båda sen när jag väl börjar plugga...
 
Annars har vi inte några större mål, mysa mycket, kanske skaffa en till katt när lägenheten är färdig. Jag kommer satsa ganska mycket på facebook-sidan (når ut till fler människor), men såklart lägga upp grejer på bloggen också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback