Lekförbud :(

Vår kisse Daisy kastrerades i tisdags. Vi lämnade henne kl. 8 på morgonen och hämtade upp henne kl. 14 på eftermiddagen samma dag. Efter det var hon tvungen att ha på sig en tratt för att hon inte ska slicka på stygnen. Stackars henne! Det var inte kul. Jag sov med henne i vardagsrummet första natten (somnade 02.30, gick upp 05.30 för att öppna den dagen, tjoho) för att se till att hon inte sparkade av sig tratten.
Efter ett dygn så vande hon sig iaf, och nu har vi tagit av den och hon är helt ointresserad av såret. Så det är skönt. Det värsta är lätt att hon inte får leka på över en vecka! Jag tar det minst lika hårt som hon (först igår har hon varit sugen, men vi håller igen). :( Bara två dagar kvar innan jag får börja jaga henne igen dock!
 
Nu, iväg till Fridhemsplan för shopping, middag med päronen och spelkväll med kusiner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad Härligt att läsa att din kärlek till henne Fanny <3
Lika skönt som att allting gått bra =)

KRAM!

2014-01-26 @ 20:33:58
Postat av: Fanny

Behandlar henne mycket bättre än mig själv <3 Däremot har hennes sår börja svullna, så nu fick tratten åka på igen = lesen kizze :(

2014-01-27 @ 01:44:12
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Nicklas

Tratten på = superlesen Fanny

2014-01-27 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback