2013

 
Året då Nicklas äntligen blev cykelbud, jag började jobba på Vivels kafé i Liljeholmen, vi åkte till Turkiet, Nicklas deltog i sitt första springlopp och cykelbuds-SM, vi förlovade oss och bestämde datum och lokal för bröllopet, min goda vän Alexandra fick sonen Tyrion, jag blev vegetarian, vi bjöd in massa Stockholmare till mitt landsställe för att fira midsommar, jag klippte av mig det långa håret + lugg, två mycket goda vänner blev gravida, vi hade ett vad att vi skulle se över 700 filmer, och har således sett väldigt mycket film, jag sökte in till universitetet för att bli lärare, Nicklas landsställe i Rimbo såldes, vi har gått mycket på bio, ätit mycket på restaurang och köpt saker för nöjes skull (eftersom vi haft mer pengar än någonsin), för första gången någonsin så har vi haft scheman som gör att vi inte kan ses hela tiden, till och med missar varandra helt vissa dagar för att den ena sover när den andra går till jobbet och kommer hem när den andra redan somnat. Väldigt nytt och jobbigt för oss. Annars har det varit ett fantastiskt år som vanligt med mycket mys och kärlek (och lekande med katten)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fellie

Haha, jag älskar att förlovningn kom på händelse nr 2 =D

2014-01-03 @ 03:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback