0 motivation

Uff! Det händer en massa grejer nu. Har ingen som helst motivation att ens stiga upp på morgonen. Har inte ritat på en vecka, och jag brukar alltid rita iaf nånting varje dag. Vad hände med min nystart på året? Det har redan gått 20 dagar... 
 
Imorgon ska vi åka med Daisy till veterinären kl. 8 för att sedan hämta upp henne på eftermiddagen. Hon ska kastreras. Gulp! Det har inte varit så farligt varje gång hon löpt, mest är det jobbigt att hon jamar starkt mitt i natten (och på dagen), men förra gången går hon och kissar på lite olika ställen, något hon aldrig gjort tidigare. Så *snipp snipp!*
 
Lite småplaner, inget stort händer. Jag ligger efter fyra år i mitt "nostalgialbum", en stor bok där jag stoppar in alla tidningsurklipp, biobiljetter, vykort osv så man har det sparat. Nu har jag framkallat en massa foton som platsar och ska börja limma in allt. Kul, men tidskrävande projekt! Här är lite grejer som finns i albumet:
Jag längst fram. Sjunger och dansar i kör. 2003
 
Foto taget på originalklassen i gymansiet. Bildesteterna. Räddade bilden från sopkorgen. Hälften av personerna försvann innan studenten (typ). 2004
 
Kort från studenter och födelsedagar osv
 
Nicklas på omslaget av Sundbybergs IK:s tidning. 2010
 
Alla grejer från resan till Paris. 2008
 
 Jag i Svenska Dagbladet pratar om retrospel. 2007

Kommentarer
Postat av: Fellie

Åh vad jobbigt baby! Pepp, pepp, pepp!!! Och kul med nostalgipärmen! Jag vill också! Fast jag har ju nått liknande på datorn =) Ny hemsida på G!

2014-01-21 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback