Surprise-party!

Dålig uppdatering här på sistone pga en stor hemlig fest som planerades till svågern John och hans 50-årsdag. En surprise-party med Wizard of Oz-tema! Det var mycket förberedelser i festlokalen, jag spenderade hela fredagen med att baka muffins, sedan möblerade man och pyntade festlägenheten på lördagen. Vi såg även Robocop på bio på fredagen, trots att vi inte hade tid. Min kamera har tillfälligt försvunnit, hittade några av mammas bilder så länge:
Jag var Dorothy och han var Plåt-Nicklas (baaaahaaahaaa!)
Här är jag med mina muffins (märk de rödglittriga rubinskorna, helt ätbara. Bilden tagen av Anna Thorbjörnsson)
John var vääldigt glad och lycklig efter festen, hans första överraskningsparty tydligen, på 50 år! Idag, dagen efter, har gått åt till att städa och möblera tillbaka osv, puh! Jobb för mig imorrn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi är Sååå ----> ååå imponerade av er hur du bakar fannay, hur duktiga ni är att klä ut er och hur ni lever <3
Underbart att få ta del i det genom er blogg, när vi tyvärr inte kan närvara i person =)

2014-02-10 @ 19:54:07
Postat av: Nicklas

Vi ska se till att träffas snart igen!

2014-02-10 @ 23:05:25
Postat av: Fanny

..och vara målade i silverfärg eller? (men jaa, obviously!)

2014-02-10 @ 23:11:50
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Fellie

Allt var så gryyymt!!! Weeeee! <3 <3 <3 Min blogg är ppe nu också: http://frauleinfrauke.com/wordpress/?p=607#.UvnqBrTyZ48

2014-02-11 @ 10:17:09
Postat av: Carlsson

Om Nicklas hade varit motorcykelbud, skulle han förstås ha kört en Husqvarna Silverpilen!

2014-02-12 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback