Några olika julfiranden!

Tänkte sammanfatta alla våra julaftnar i ett inlägg: gemytligt, trevligt sällskap, god mat, presentöppning, julgran, mer mat. Först ut, på själva julafton, var det den hos hans mamma, hennes sambo, mormodern, Martin, Paola, Leonora, gamla katten Liston och nya katten Alice (höjdpunkten!)
Nästa julafton var hemma hos oss på kvällen. Vi hade typ mer paket under vår gran till varandra än någon annan gran vi besökte :P Jag fick en Gow-bok, en sjukt snygg jultröja (som han råkade få två av på posten så vi kunde ha dem matchande på juldagen!!!), Sonic-strumpor, Gryffindor-strumpor, speciellt rivjärn, skylt till arkaden, kökskniv m.m.
Han fick av mig en Indiana Jones-bok, complete Batman Series (den från 60-talet), en Laserdisc, två Judge Dredd-t-shirts, en film m.m.
På juldagen åkte vi med 10-bussen till Trosa för att fira jul där. Det hände ingenting på några timmar, så då låg vi och sov/kollade på Batman. Kl. 16 blev det dock mat, tätt följt av julklappsöppning och mitt hemgjorda spel!
Jag var tomte som vanligt, och så hade jag min happy little helper :P
Efter spelet var det lugnt, vi gick och lade oss nere i den svinkalla stugan rätt tidigt, kom upp kl. 9 på annandagen. Nu ska vi vara här ute tills på söndag och bara ta det lugnt. Lösa Batman-pusslet jag gav Nicklas :P

Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGGT Gow halsband du har Fanny under alla juldagar =D
Finaste halsbandet på de viktigaste dagarna ;)

Nyfiken vad det gröna på julbordet är?

Nicklas och hans bror är vääääldigt olika =)

ÄLSKAR katternas sovställning. Önskar min sov tillsammans fortfarande också <3

SNygga tröjor ni har som matchar varandra =D

Gillar verkligen att sista bilden är på en trött Fanny med Daisy.

Kul att se collaget. Snygga bilder, snyggt montage och stämningen kommer igenom bilderna. Underbart att julen varit bra :)

2014-12-26 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback