Lucka 21

Sista adventstävlingen är jättesvår, så jag blir inte ledsen om du inte tävlar (jag vet att jag kommer få 2 svar, så det är lugnt)! Det har varit mycket i helgen, men imorrn laddar jag upp facit till förra tävlingen och avslöjar den lyckliga vinnaren! Nu är det dags för det sedvanliga korsordet! Antingen tar du en print screen och löser den, säg, i Paint, eller så är du jätteambitiös och skriver ut den. Upp till dig. Feel free att Googla!
 
 (Korsordet kanske kommer uppdateras as we go, när jag upptäcker något litet fel i det. Fyra hittills...)
 
När du löser korsordet kommer du märka att några rutor är rosa. Om du tar bokstäverna i de rosa rutorna så ska du få ett ord!
När du listat ut ordet kommenterar du nedan och skriver:
1. Namn
2. Mailadress
3. Ordet du bildade av de rosa bokstäverna
4. Vad du skulle vilja vinna (en serie av mig, en pärlplatta eller en Trisslott) 
Tävlingen avslutas nästa lördag, 27:e december kl. 23.59. Lycka till!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ordet är JULKLAPP
Jag önskar serie såklart!!

2014-12-27 @ 17:52:36
Postat av: Anders

Rosa ordet är "julklappar". Vill ha en Triss-lott

2014-12-27 @ 23:29:22
Postat av: Jan Banan

Bra tävling! Serie vill jag absolut vinna. Ordet är "julklapp"

2014-12-27 @ 23:34:47
Postat av: Leif Johansson, fiol.mag.

Rätt lösenord är JULKLAPPAR.
Och om det ger pluspoäng har jag faktiskt löst HELA korsordet. Det tog mig en stund, men jag fixade det faktiskt. T.o.m. SONIC THE HEDGEHOG!
Om jag vinner vill jag gärna ha en serie av Fanny.(Om gamla gubbar får vara med och tävla förstås...!)

God fortsättning btw.

2014-12-27 @ 23:51:24
Postat av: CLEAREYES

JULKLAPPAR

EN pärlplatta

2014-12-27 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback