Helgen

På fredagskvällen drog vi ut och träffade the gang på Bistro Barbro för att se en remastered "A Hard Day's Night", en 50 år gammal film med The Beatles. Det var superkul, jag drack en sinnesjukt god drink och gjorde alla avundsjuka! Måste dit på filmvisning igen! (Nicklas var där bara i onsdags och såg en italiensk rysare, så de har lite filmvisningar med jämna mellanrum). Efteråt såg vi ett, för oss, okänt band, The Northern Lights (?). Trevligt det med!
På lördag dag var det sedvanliga Sci Fi-mässan. Vi fick skjuts av Martin, som nyligen tagit körtkortet, yay! Massor att se, mycket cosplay och nördar, roliga stånd. Lite för mycket folk dock, jag känner mig så pressad och ihoptryckt... Köpte en del, bland annat till bröllopet :P 
Och så var det lördagskvällen. Nicklas blev kontaktad av bolaget som ska göra en dokumentär om burlesque, och som filmade honom när han tassled twirled. De ville ha lite kompletteringar, så han fick åka dit några timmar innan för att sminka sig och svara på lite fler frågor. Filmen kommer i mars! Förfest hos Jolyn i Högdalen, sedan själva klubben! Tema: Victorian Asylum (freaks and nurses, basically). Vi kände en massa där, det var jättekul! Sjukt bra akter, freakigt så det förslog. Awesome. (Glömde kameran i min jacka i garderoben, så fotade ingenting där inifrån)
Vi hade två artister hos oss som vanligt, så vi sov i familjelägenheten på Fridhemsplan. Tyvärr blev Nicklas supersjuk av nånting, var uppe och mådde dåligt hela natten till söndag. Konstigt eftersom han och jag åt samma saker, men han mår lite bättre nu... Utom den lilla detaljen har vi haft en kanonhelg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Faaaan vad SNYGGA ni ÄR =D

<3

Kusligt, läckert, svary

2014-12-02 @ 21:14:26
Postat av: Linda

svary???

SCARY!

2014-12-02 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback