Episk par-afton i fredags!

Mitt parspel jag jobbat på ett jäkla tag hann (nästan) bli färdigt till den episka parkvällen vi planerat sedan september. Fabian och hans "nya" flickvän Lucy skulle möta veteranerna Fannicklas (nästan 8 år), mina föräldrar (35 år) och Felicia & John (5 år) i ett spel där man samlar poäng som par (är ni bra på geografi, känner ni varandra osv).
Vi kom med indiskt (för att fira att jag klarade min svåra tenta, yaay!) och drack skumpa till själva spelet. Mysigt värre.
Custom made spelplaner till varje par, med ett foto som bakgrund! (har framkallat ett foto för varenda par vi känner ifall det blir fler gånger!)
Nykomlingarna levde upp till hypen och vann faktiskt spelet med 55 poäng mot Felicia och Johns 53 poäng! Wow, de fick pokalen och biobiljetterna. Grattis grattis!
Lyckat och kul var det! :D

Kommentarer
Postat av: Sophie

wow - spelet ser underbart ut, jag vill spela också :)

2014-12-07 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback