Redo för skolstart på fredag!

Så, då var man redo att börja skolan! Jag har nämligen gått in på personligalmanacka.se och custom made min egen! Såhär snygg blev den:
(Motiv från Gears, såklart)
Man får välja exakt hur insidan ska se ut, hur man vill ha dagarna, vilka grejer man vill ha där nere (jag tog att-göra-lista, veckans träningspass, veckans tentor, en liten kalender med månadsöverblick och så en liten anteckningsruta)
Och så har jag lagt in varenda viktig födelsedag, händelse, happening osv!
På slutet fick man välja ganska fritt vad man ville ha, jag tog en massa blanka sidor (så kan jag rita under föreläsningar ^^), linjerade och så världskartor. Ville hemskt gärna ta en massa sudoku, men ändrade mig i sista stund!
 
Är väldigt nöjd med den! :) 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad Snygg den blev!

Jag gillar mest att man kan få inskrivet personliga saker på dagarna. Nyttigt och Bra =)

2014-08-26 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback