Lite från lördagen

Jag lämnade dammsugningen och drog in till Kungsträdgården för att kolla på Prideparaden. Nicklas var nr 37 i tåget, och så starade dem en halvtimme sent, så jag var där ganska länge. Kul var det iaf!
Bara några från Nicklas jobb gick, plus mina nya bästisar Sophia och Ingrid. Sedan var det flera från andra budbolag. Stackarna, det var väldigt varmt, och gick myycket långsamt!
Rusha hem för att skära ölkorv, ost, grönsaker och frukt till mina spett! Nicklas hoppade av tåget en halvtimme senare för att komma hem och hjälpa till. Allt var perfekt färdigt vid 17.30 då Martin, Paola och lilla Leonora kom och hälsade på. De fick ingen barnvakt men ville ändå se lägenheten.
Vi hade sjukt trevligt på inflyttningsfesten, vid 22 på kvällen började baksmällan släppa dagen efter, men men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback