Kryssning och nervositet

Igår drog vi på en spontan kryssning (bestämde oss kl. 16, båten gick 20), har nu köpt alla priser till Fannicklas Cup, skönt att ha det överstökat! Lite mys, lite musik, lite god mat, lite kortspelande (vi räddade en 6-åring från hennes hemska pappa som skällde ut henne inför hela kafét så tårarna sprutade. Vi spelade kort med henne ett par timmar så hon blev glad igen!), lite film i hytten, lite upptäckande m.m. Mysigt!
Kom hem lagom till att sova tidigt för att gå på min introduktionsdag på SU imorrn kl. 9! Nervöööös! Vet vilka kurser jag ska läsa nu och mina föreläsningar, däremot har jag ingen koll på böcker och sånt, hoppas jag får veta det imorrn! Spännande också, waaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback