Inflyttningsfest

Till slut lyckades vi välja ett datum och planera in en inflyttningsfest. 70 personer bjudna på Facebook, vi slog på stort för en gångs skull. Inga konstigheter ville jag ha, vi hade ju varit borta i 2 veckor och kom hem dagen innan. En städad lägenhet, öl, lite chips, popcorn, nötter och så hundratals tandpetare med stuff på.
Henriks bilder:
21 personer kom förbi, superkul! Många precis hemkomna från resor och skulle jobba dagen efter eller vidare till nåt, men vi uppskattar som fan att man kom förbi iaf! En del övande inför Fannicklas Cup 20/9, arkaden och flippret gick varmt, mitt lag (bestående av mig, Nicklas, Erik, Sophia, Andrea och Henrik) vann Beer Pong, moahah!
 
Värdinnan är mest nöjd över att alla små spett och alla snacks gick åt, weee, duktiga gäster! :D (även all dricka!). Vi höll på länge, kul! De sista gick vid kl. 8 på morgonen! Kunde. inte. haft. en. mer. awesome. inflyttningsfest.

Kommentarer
Postat av: Linda

Man vet att man haft en lyckad fest, när den håller på tills 8:a på morgonen! =D

Och såklart Fanny gick alla dina tilltugg åt. DU är en GUDINNA på att fixa till dom =)

2014-08-04 @ 15:40:43
Postat av: Linda

Jag förstår VERKLIGEN INTE alla som inte kommenterar!!!
Det är ju jättebra information, snygga bilder, bra upplagt. Om man var där, så är det ju extra kul att kommentera, med härliga minnen samtidigt =)

2014-08-05 @ 01:19:41
Postat av: Fanny

Äh, de vet att jag vet att de tyckte det var trevligt :P Men you rock! <3

2014-08-05 @ 14:23:12
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: anna

den som gör gott för andra, "drabbas" av bra saker,så tacksamhet kan komma i andra former, som energier och bra saker till ditt liv : ) så även om man ibland kanske tycker att man inte får något för att vara snäll, så är det ju oftast inte så, godhet o vänlighet lönar sig, både att det kommer tillbaka till dig, och att det glädjer andra, även de som kanske inte tackar som man ska, hehe. Med vänlig hälsning en bloggläsare från västkusten

2014-08-06 @ 02:25:19
Postat av: anna

ps: sen så finns de ju sååå många olika sätt att tacka på, de som inte tackade på bloggen, kanske har mejlat, ringt, smsat eller facebookat : ) eller bjuder igen på en annan fest, eller skickar kort.

ibland får man skit för att kommentera för mkt också på en blogg, det är sant. jag läste en blogg varje dag och kommenterade vad fina foton o recept osv hon gjort, då blev jag kallad efterhängsen stalker av en läsare som läste mina kommentarer, och att jag borde skaffa en egen blogg istället för att skriva på hennes. haha : D aldrig blir folk nöjda. : ) kram anna

2014-08-06 @ 02:28:39
Postat av: Fanny

Håller med dig Anna, det klart att man kan (och gör!) tacka på andra sätt än att kommentera det här. Är inte ens ute efter ett tack, jag förväntar mig ingenting, för jag märker att folk bara inte gillar att kommentera så mycket, vilket är helt fine. Bloggar ju mest för mig själv anyway :) (iaf om inläggen som inte är illustrationer/serier) Kram på er fina iaf som tar er tid! <3

2014-08-08 @ 02:18:46
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: anna

: ) så är det, har märkt att många liksom glömmer att kommentera ofta, samma här ibland, en gång hade jag läst en blogg flera år och kom på, men vad skjutton jag har ju aldrig kommenterat här, men i huvudet hade jag ju det, tänkt ut vad jag skulle skriva osv, men det blev aldrig av, hehe : ) förstår att många bloggar mest för sin egen skull när det handlar om vad man gör, så kommentarerna blir ju liksom mest en bonus : ) kram anna

2014-08-09 @ 02:35:24
Postat av: anna

ps, men oavsett de gånger du för 10 eller ingen kommentar, fortsätt vara den du är och gör det du gör och sikta på de mål du har, för du gör det fantastiskt bra!!! kram anna från västkusten

2014-08-09 @ 02:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback