Photo Challenge!

Det är många bloggar som kör en månad med olika "photo challenges", en lista med saker som man ska fota, en grej per dag. Jag har tänkt göra det själv länge, eller måla varje sak då förstås, så när Linda föreslog att vi borde göra fotoutmaningar tillsammans hoppade jag genast på den idén! Jag behöver faktiskt lära mig hantera min nya kamera (som jag inte är så imponerad av, tycker bilderna mest blir suddiga..). Tanken är dock att jag ska måla sakerna också, eller iaf så många jag hinner. Wee!
 
Såhär ser vår lista ut:
Idag är det första april, så det börjar idag, spännande! :P

Kommentarer
Postat av: Linda M.

Ska bli såååå Jä...la KUL =D

2014-04-02 @ 15:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback