Påskfirande

Här på landet har vi firat påsk i förväg (för syrran åker till Tyskland över riktiga påsk). Det betyder lammstek (lax för mig), äggjakt och påskris. Jag och Nicklas hade satt upp ledtrådar över hela nedervåningen som ledde vidare till nästa osv. Man samlade 5 stycken ord, som bildade en mening, som sade vart ägget var! Hihiii! (ja, jag vet, typiskt mig)
Mammas och pappas mening blev "En väldigt känd Hitchcock- scen" och ägget var då förstås i duschen.
Felicia och John hittade sina ägg i varsitt piano efter meningen "Can you play Mozart on"
Bara en massa mörk choklad, praliner och chokladbiskvier i äggen eftersom alla har så konstig smak.. :S
Detta var igår. På kvällen åkte Nicklas in till stan för att jobba mån-ons, sedan kommer han ut hit igen. Idag har jag suttit i solen mest.
Samma planer för tisdagen. (och rita.) (och spela Gears.)

Kommentarer
Postat av: Fellie

It was awesome!!! Särskillt äggen <3 <3 Och spelet!!!

2014-04-15 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback