Nu dansas påsken ut

Ja, jösses, nu har jag varit här ute på landet ett ganska långt tag, 12 dagar! Nicklas har åkt in och ut till Sthlm för att jobba, men då jag har gått ner en massa i skift på jobbet och pluggar tyska på distans kan jag stanna här ute en längre tid i sträck. Idag är det dock dags att åka hem igen! Här kommer lite bilder från vår tripp:
Jag och Nicklas gjorde (på riktiga påskafton) en äggjakt till varandra. Jag letade efter mitt i vardagsrummet och han fick följa över 15 ägg runt tomten för att hitta sitt, hihii! Jag fick en massa godis (och Extra-tuggummin, jag knarkar sådana efter att min tandläkare gav mig några hårda ord senast) och han fick en massa exklusiva och roliga strumpor (till exempel några med Sonic!) Här hittar han sitt ägg!
Vi har även grillat för första gången i år, och suttit ute och käkat. Grillad lax, potatiscroquetter och så chili bearnaise = yummie. Massa hängande ute med tre djur, spel, tyska, franska, chips, godis (!) och en del film.
Nu ska det bli skönt dock att åka hem! Är lite chockad över datumet just nu, inser att vi ska vara färdigpackade och ska flytta om bara ett par veckor, har inte alls kommit in i packar-mode än! Mycket att rensa och hålla på. Vi har inte ens mätt eller beställt färg eller tapeter till nya lägenheten. Nu blir det pyssel när vi kommer in till stan!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Yay! Fint pussel!!! <3

2014-04-24 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback