Göra om hemma!

Whoa, tog en tripp till IKEA igår och shoppade loss rejält. När man ändå betalar hemkörning kan man lika gärna lägga på lite extra liksom ;)
 
Men 5 bokhyllor, en stor lampa, kuddar, en stor matta, korgar till en hylla, 6 små hyllor till foton och LP:s, kökspryttlar och lite annat smått och gott.
Jag har två dagar på mig att få in alla spel och filmer i hyllorna igen, sedan jobbar jag i helgen. Nicklas jobbar tors-fre. Idag är det dock centralbadet med Felicia! (födelsedagspresent till mig, lite snet utnyttjad, men men)
Jäkla Saltsjöbanan att inte fungera nu igen! Tågen går inte och bussarna kommer aldrig och byter hållplats titt som tätt. Det ska vara fixat "inom en månad", vad nu det betyder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback