Casual häng, Singstar + Harry Potter-spel!

Såg ett sms från brorsan Fabbe vid 18.30 (när jag står och lagar mat) om han får komma förbi med tre klasskompisar. Paniik! Äta fort, städa hela lägenheten på en timme. Gästerna var dock faschionable late (något om en busschaufför som inte sa till när de skulle gå av, så de åkte till ändstationen och tillbaka) så vi fick ordning och reda. Vi sjöng lite Disney Singstar
och så spelade vi mitt formidabla (ja, jag får säga det om mitt eget spel) Harry Potter-brädspel. 800 frågor i tre olika svårighetsgrader och fyra olika kategorier. Roliga chanskort som både chockar och irriterar. Det var kul, men tog mycket längre tid än jag trodde! 
1½ timmes väntan på nästa buss när spelet var slut. Hopp! Spenderandes pratande och skrattandes. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback