Rita grattiskort på jobbet

Fick ett roligt projekt att göra på jobbet idag. Mohamed fyller år imorgon och ska således få ett grattiskort. Emma hade köpt ett tomt A2 papper, vikt det på mitten och tyckte att jag kunde ju "rita något kul på det, som gärna har med serier eller Batman att göra".
 
Hopp! Fick två pennor jag skulle jobba med. 0,2 mm båda två (en i svart och en i guld). Det är svårt att beskriva exakt hur tunt 0,2 mm är, och särskilt att fylla ett A3 papper med. Jag sprang och köpte mina egna pennor istället (plus en blyerts, sudd, limstift..). Såhär blev resultatet:
Batman säger "I don't need guns to protect this city" och Robin "Holy Mashed Potatoes Batman!"
Eftersom jag är fröken perfektionist-det-kan-alltid-bli-lite-bättre-jag-är-inte-nöjd gick jag hem två timmar efter att jag slutar i vanliga fall (så sent att väktarna höll på att låsa in mig i gallerian.. =S) Fick vänta en halvtimme på tåget och Nicklas låg och sov sedan länge.. :( Jaja, hoppas att han blir glad för kortet imorrn iaf! :) Kom på att jag varken signerade framsidan eller inuti, gaah..

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Rackarns att du inte signerade! Tur att du postade på bloggen, någon får spara en skärmdump att ha som proveniens till Antikrundan om 60 år när grattiskortets ägare ska få det värderat och experterna inte är säkra på om det är en äkta, ganska tidig Sjöblom. :-D

2013-10-18 @ 16:44:20
Postat av: Fellie

Awww! Fint tycker jag! <3

2013-10-19 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback