Men SATAN!

Fan, först så missar man ett drömjobb på Comics Heaven för att man inte har körtkort och nu söker självaste EA personal, men man måste ha bil såklart. Buhuu!
 
"Behöver en person i Stockholm som kan börja jobba för oss omgående.
Tjänsten är deltid minst 3 dagar/vecka, med STOR möjlighet till mer varje vecka.

Personen kommer att besöka butiker för våra kunders räkning. 
Återkommande uppgifter är uppsättning av reklam/marketing, produktkontroll & relationsbyggande.

Personen skall vara social & utåtriktad, gärna ha arbetat med försäljning. Erfarenhet av liknande arbete är bra, men inget krav.
Viktigt att man inte är rädd att arbeta längre pass vid behov (& betalning).
Körkort & tillgång till egen bil är ett krav.

Tjänsten är en projektanställning på 3 månader med möjlighet till förlängning."
 
 Annars, på tal om jobb, så har jag sökt in på Stockholms Universitet för att gå "Ämneslärare i Engelska och Franska för Gymnasiet" nu i vår. Lite tvivel och frågetecken som måste redas ut (bland annat ekonomiskt, om jag kommer orka plugga i 5,5 år, vad ska hända med min serietecknarkarriär, är det bättre att flytta och gå kursen jag egentligen vill gå som är ett år kortare m.m.). Men ändå, skoj!

Kommentarer
Postat av: Adam

Yay!

2013-10-13 @ 01:23:06
Postat av: Adam

På det sista alltså. ;)

2013-10-13 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback