Det.. kan jag tyvärr inte hjälpa dig me..

 

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Ok om ni inte kan fixa ett bättre liv, men kan ni erbjuda fred på jorden då? Det har jag för mig att en av de tidiga reklamfilmerna för den ofärgade läsksorten Shio innehöll, men jag har inte hittat bevis för det, kan ha varit någon föregångare eller konkurrent också.

Det kanske vore något ur marknadsföringssyfte, att namnge sina bakverk eller drycker oväntade saker som får kvällstidningen att göra en artikel och nyfikna människor att strömma dit. Ett bättre liv, Fred på jorden, Ett minne för livet, Sann kärlek, Allt du drömt om... osv.

2013-11-21 @ 09:50:02
Postat av: Fanny

Stor press att typ bakelserna måste vara mäta sig med titeln, men annars en rolig idé :P

2013-11-21 @ 14:07:01
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Inge Levén

Carlsson! Läs sista stycket i detta blogginlägg!!
http://groomit.bloggagratis.se/2008/08/13/883050-sorjer-min-shio/
Du minns inte fel!!

2013-11-21 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback