Högdalen Poker Night

Det var superlyckat på Johans pokerkväll i lördags. Vi var 8 spelare totalt, tre nybörjare. 50 kr för att få vara med. Då fick vi 1000 i marker. Mörkarna började på 5/10 och dubblerades (-ish) varje gång någon åkte ut.
Vid midnatt var det bara syskonen Sjöblom kvar, alla andra hade åt ut och förlorat intresset för spelet och sjöng Lips istället, Henke gick hem. Efter en spännande sista runda där vi båda gick all-in så vann jag (bilden längst ner till höger visar våra kort). JAG VANN. Wee! (har inte egentligen någon aning om hur det gick till eftersom jag drack för mycket, ställde till scener och pussade Alex på kinden mest hela tiden, men några "pottar" måste jag alltså ha vunnit..)
Kul var det iaf. Eftersom jag öppnade morgonen efter drog vi efter att turneringen var slut. Jag vann 75% av pengarna och tvåan (Fabie) 25%. Easy money, undrar när nästa turnering blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback