Fröken Frauke Presenterar Fairytale Creatures 25/5 -13

Wow, vilken kväll i lördags när vi gick på klubben på Nalen, och dessförinnan förfest hemma hos Jonas.
Direkt efter jobbet drog vi till Nalen för att pynta salen och repetera med min sånggrupp som skulle uppträda på kvällen:
Byta om och sminka sig där, sedan till Spånga och en förfest med eminent quiz, Rock Band, klapplek och trevligt sällskap.
Vi kom till klubben vid 21.15 och jag bytte om direkt för att gå upp på scenen för att uppträda med låten "Rainbow Connection". Det var jättekul och gick bra för oss!
Fantastiska uppträdanden med Gogo Harder, Lada Redstar, Marnie Scarlet och förstås Fräulein Frauke själv!
 

Kommentarer
Postat av: Fellie

Hurra!!!! =D

2013-05-28 @ 21:36:26
Postat av: Jonatan

Hej fannicklas! =D
Kan ni inte göra så man kan klicka på bilderna och göra dem större? Jag måste alltid ta på glasögonen när jag kollar in bloggen. ;)

2013-05-29 @ 13:19:17
Postat av: Fanny

Tyvärr kommer bilderna sådär små när jag gör dem i kollage. Antingen måste jag lägga upp dem under varandra väldigt stora direkt, eller så lägger jag upp dem små, och gör länkar till större bilder. Det tar superlång tid dock, så det jag föreslår är att du zoomar in istället (man kan göra det på chrome iaf, vet inte hur det är med de andra webbläsarna). Men ska tänka på det till nästa gång!

2013-05-29 @ 21:35:56
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Jonatan

Hej fannicklas! Tack för tipset *zoom zoom*

2013-05-30 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback