To Do

Jahopp, vad är det folk gör på sina lediga dagar? Jag som brukade vara ledig hela tiden och jobba jättelite finner nu att jag istället jobbar hela tiden och är ledig lite. Är fortfarande sjuk, har två dagar på mig att bli helt frisk, sedan jobbar jag ons, tors, fre.
 
Min att-göra-lista för de här dagarna:
¤ Dricka mycket vatten
¤ Vila
¤ Se på mycket film
¤ Rita tre Burger King-serier till Kolik Förlag (måste göra det!!!!)
¤ Rita tre grattis-kort
¤ Äta god middag
¤ Mysa med Nicklas
 
Jag gillar den här bilden jag hittade på nätet, den ska jag använda mig av varje dag! (Hoppas att jag kommer längre än steg 3 idag..)
Nicklas är iväg och spelar squash, jag ser på Deep Impact. Dags att börja jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback