Radioskugga pga sjukdom

Usch, har legat till sängs sedan i tisdags kväll med en hemsk förkylning och tillika migrän.
Mina tre lediga dagar bara försvann i ett nafs för att jag har legat och sovit. Mår lite bättre idag, tur det eftersom jag jobbar lördag och söndag. =S Första förkylningen sedan vi flyttade in i denna lägenhet, så det var ju ett tag sen sist..
 
Jag var duktig igårkväll när jag släpade mig ut i kylan med feber och frossa för att vara med på baristakursen med alla andra från jobbet. Den var i Larsberg, på Lidingö. Vi fick smaka på väldigt mycket mjölk (kursen var sponsrad av Arla), lära oss väldigt mycket om kaffe och framförallt om hur man gör den perfekta kaffen. På slutet visade kursledaren lite snygg cappuccino-konst (själv har jag inte ens lyckats med det klassiska hjärtat än.. =S). Trevligt, men kom hem rätt sent. Vi fick med oss en stor (tung) goodie bag från Arla med en massa yoghurt och grejer. Nice.
Nu dyka ner i sängen igen.

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Inse så snygga saker du kommer att kunna göra med cappuccinon när du väl fått in snitsen! Fast det blir nog svårt att rita hela seriestrippar inuti en kaffekopp...

2013-01-21 @ 09:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback