Nyårslöften och såntdär

Nu är det nytt år. Vi frågade oss vad vi hoppas på med det nya året. Nicklas vill ha ett jobb på Webhallen eller Bring, jag vill slippa migrän (och ha ett nytt coolt jobb jag trivs med). Några speciella löften har vi nog inte. Här hittade jag en lista med förra årets nyårslöften:
De flesta tycker jag slog in. Inte alla ritgrejerna, och vi slutade spela pingis helt tyvärr. Situps gjorde jag kanske en gång. Men jag ska fortsätta skicka ut mina serier och rita så mycket som möjligt iaf. Vi båda ska dricka vatten oftare, jag vill försöka gå ner lite i vikt. Annars tror jag att det kommer bli ett bra år. De senaste sex har ju varit det, då jag haft Nicklas vid min sida. Varför skulle då det här bli sämre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback