Minihelg efter lång jobbvecka

Då får man äntligen lite ledighet (dvs, imorrn är jag ledig, har jobbat hela veckan tills nu och jobbar igen måndag). Jag är färdigutbildad på nya jobbet och har jobbat min sista dag på gamla jobbet. Det kändes både härligt och tråkigt. Man ska aldrig säga aldrig, jag är välkommen tillbaka dit när jag vill. Förra gången jag slutade på BK återvände jag.. Så här såg det ut förra gången jag drog:
(Med tjejerna Helena, Ida och Anna (alla borta nu för längesen))
 
På kaféet har det bara gått bra. Jag är nu expert på kaffemaskin och gör en "grym latte", bland annat.
Trevlig stämning, underbara arbetskamrater, utmanande arbetsuppgifter. =)
Jag stängde helt själv igår (det gick kanon!) och efteråt gick jag och Nicklas på after work på O'Learys med arbetskompisarna + lite annat folk i Liljeholmens galleria. Det var asnajs! (tyvärr öppnade jag idag, så vi gick rätt tidigt)
Imorse fick jag även lära mig att öppna på morgonen, kommer få göra båda (men mest stängning) 

Kommentarer
Postat av: Linda

=D
Härligt att läsa om din vecka Fanny, jag har varit nyfiken =)
Dina ritningar adderar mycket känsla till vad som hänt under veckan, och gör det extra roligt att läsa. Riktigt toppen! =)
Njut av söndagen ;)

2013-01-13 @ 03:54:06
Postat av: anna

håller med Linda, riktigt bra! o grattis till nya jobbet också, bra inspiration till din seriekarriär också : ) kram anna

2013-01-14 @ 05:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback